Bezorgen
Als je op werkdagen voor 15:00 besteld dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling de volgende dag bij je wordt bezorgd. De verzending is gratis tenzij anders is aangegeven. De bezorging wordt gedaan door onze partner DHL.
Controleer als eerste je track en trace, deze ontvang je vanuit DHL. Mocht je er niet uitkomen neem dan contact op met onze klantenservice.
Op moment dat je niet tevreden bent met je product dan kun je deze aan ons retourneren. Dit kan met elke gewenste vervoerder. De kosten hiervoor zijn voor je eigen rekening. Op moment dat je product defect is (geleverd) betalen wij de verzendkosten. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij verzorgen dan een retourlabel.
Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten aan je leveren. Je ontvangt per pakket een track en trace nummer. Heb je je bestelling na een paar dagen na verzending nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bestel je je pakket op werkdagen voor 15:00 dan leveren wij in de meeste gevallen het pakket de volgende dag bij je op locatie (zondagen uitgezonderd). In sommige gevallen kan het wat langer duren, denk bijvoorbeeld aan feestdagen.
Ja dit is mogelijk. Neem voordat je je bestelling plaats contact met onze klantenservice op om dit in te plannen.
Heb je nog vragen?
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00
Stel je vraag via WhatsApp
Gemiddelde reactietijd: 2 uur *
Stel je vraag via E-mail
Gemiddelde reactietijd: 2 werkdagen *
Bel FlinQ Commerce
Werkdagen van 09:00 tot 17:00
* De aangegeven reactietijden zijn slechts een indicatie. Het kan zijn dat tijdens drukkere dagen de reactietijd daarom langer kan zijn. Wij vragen je hier rekening mee te houden tijdens je support aanvraag.